امام‌سجاد(ع) مظهر تقوا و تواضع است تضمین بقای دین و سلامت اجتماع با امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر نگاهی به بینش و منش واعظ شهیر مرحوم آیت ا... غلامرضا دهشت| عالم خیراندیش ۶ نمایش آیینی و تعزیه‌خوانی در محرم و صفر مجوز اجرا گرفتند ویژه‌برنامه‌های عزاداری دهه دوم محرم در حرم امام‌رضا(ع) خواب ممنوع، روزِ بیداری است! یادی از شیخ احمد کافی به‌مناسبت سالگرد درگذشت این واعظ محبوب ۲۰۰ مسجد استان در رویداد نوجوانانه تربیتی «هشتادیوم» پای کار هستند بازخوانی اهداف بنیادین قیام عاشورا در آینه عقل و نقل رونمایی از طرح حفظ تصویری قرآن کریم در مشهد + فیلم پژمان‌فر: باید بی‌سوادی قرآنی را در کشور برطرف کنیم پیش‌بینی تشرف بیش از ۵۰۰ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه پایانی صفر چراغ روشن خیمه روشنی چراغ دل است طلایه دار وحدت | یادی از مرحوم آیت الله محمد کفعمی خراسانی، هم زمان با سالروز رحلتش فلسفه خلقت در تبیین سیدالشهدا (ع) نور بی‌خاموشی بررسی شیوه امامت امام‌سجاد(ع) پس از عاشورا
سرخط خبرها

رخت عزا بر تن مشهدالرضا (ع) | سرزمین خورشید سیاه پوش عزای مادر شد + فیلم

  • کد خبر: ۱۹۹۲۷۷
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷
رخت عزا بر تن مشهدالرضا (ع) | سرزمین خورشید سیاه پوش عزای مادر شد + فیلم
همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س)، مشهدالرضا (ع) غرق در عزا و ماتم است.

به گزارش شهرآرانیوز، مسلمانان این روز‌ها به سوگ دخت نبی اکرم (ص) نشسته‌اند، در تمام کوچه‌ها و خیابان‌های مشهدالرضا (ع) بیرق عزا برافراشته شده و شهر یکپارچه داغدار فاطمه النبی است.

این روز‌ها مشهدالرضا (ع) حال و هوای دیگری دارد. عزاداران فاطمی با قلبی مالامال از غم و اندوه، در قالب هیئات و همچنین حضور در بارگاه ملکوتی دردانه زهرای اطهر (س)، حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع)، در سوگ مادر شیعه بر سر و سینه می‌زنند.

پرچم سیاه بر فراز گنبد حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا (ع) به اهتزاز درآمده و گلدسته‌ها، ایوان‌ها، سقاخانه و جای جای صحن و سرای حرم حضرت رضا (ع) با کتیبه‌های عزا و پارچه‌های مشکی پوشیده شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->